Breaking News
Loading...
Thursday, October 31, 2013

New Nissan Almera Review Lengkap

4:42 AM

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Nissan Almera kini sudah hampir setahun berada si pasaran Malaysia dan sudah mewarnai jalanraya di Malaysia selain daripada Toyota Vios. Tahniah diucapkan kepada pemilik Nissan Almera kerana telah menjadikan Nissan Almera ini Pilihan utama dan menjadi Kereta Paling Laris dalam kelasnya.

Telah banyak blog dan web menceritakan tentang review Nissan Almera ini, tapi sebagai Sales Advisor Nissan yang sah, saya akan berikan pandangan dan perspektif dari sudut saya sendiri melalui blog ini.
Ini termasukalah dari segi Promosi Nissan Almera, Harga Nissan Almera, Nissan Almera Impul, Masalah Nissan Almera dan sebagainya sepanjang setahun nissan almera ini berada di pasaran.

Jika Anda semua ingin tanya apa jua mengenai Nissan Almera ini, boleh hubungi Saya segera

Nissan Almera datang dalam 3 Variasi Utama iaitu E(starndard), V(Medium) dan VL (Full Specs). Bila saya sebut mengenai full specs ramai yang anggap variasi ini sudah lengkap dengan aksesori dan juga bodykit. tapi takpe, saya akan terangkan kemudian perbezaan antara speks tersebut. 

Variant E pula ada dua iaitu AUTO dan MANUAL. di bawah adalah harga untuk OTR(On The Road) bagi setiap variant: 
E( Manual) = RM66813.50
E(Auto) = RM69813.50
V(auto) =RM76813.50
V(auto) RM79813.50

Setiap Variant ini adalah KOSONG, tanpa aksesori dan juga bodykit. tanpa leather seat, tinted..jom kita tengok apa perbezaan pada setiap Variant Nissan Almera ini:

Perbezaan Spec Model Nissan Almera:




Seterusnya, ETCM ada menyediakan pakej Aksesori untuk anda pilih bagi mencantikkan lagi kereta almera, aksesori adalah optional..ikut kemampuan dan keperluan, jangan mudah termakan pujukan sebab ni semua masuk dalam LOAN..

Nissan Almera di datangkan dengan 3 jenis PAKEJ AKSESORI,

1. Pakej Luxury (RM3500) - Led signal, led kicking plate, door visor, trunk tray, sport pedal(auto only), Tinted, Leather Seat.
2. Pakej Navi (RM3500) -  Led signal, led kicking plate, door visor, trunk tray, sport pedal(auto only), Multimedia (GPS, REverse Camera, Radio, USB)
Pakej Premium Navi (RM6000) - anda dapat semua

Untuk Maklumat Lanjut dan sebarang pertanyaan, Boleh hubungi saya Segera!!!
Muhammad Hazman 
Nissan Sales Advisor Expert
Johor, Pahang, Melaka, Negeri Sembilan,Putrajaya,Kl, Selangor
Untuk maklumat lanjut : SMS /Wussup ke 019-7431934




1 comments:

  1. salam..nak tye..klu ambk yg 1.5 e tp nk yg jnis impul,die msuk skali ngn loan kn? sy basic 2k n de elaun lbh 1k tiap bln..klu ambk full loan agak2 lps x?

    ReplyDelete

 
Toggle Footer